You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

R2306

Beginner

  • "R2306" started this thread

Posts: 15

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 1

  • Send private message

1

Wednesday, January 25th 2017, 1:16pm

Maxspect einstellen

Hallo,
mir ist die Tage meine Led Beleuchtung ausgefallen und ich muste mir eine neue kaufen und hab mich für die Maxspct R420r mit 120W 16000 entschieden das ich in 14 tagen mein neues Becken bekomme was Größer ist.
Wie stell ich die Maxspct am besten ein die Ja für mein jetziges Becken viel zu stark ist oder besser gesagt wie ist die richtige Vorgehensweise beim einstellen der Lampe was die stärke der jeweiligen Kanäle betrifft ?
lg Rene

This post has been edited 1 times, last edit by "R2306" (Jan 25th 2017, 1:18pm)


Stefan_h

Beginner

Posts: 95

Location: Adelzhausen

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 55

  • Send private message

2

Wednesday, January 25th 2017, 1:25pm

Hi,

Ich habe meine zu je gleichen Teilen weiß und blau eingestellt. Zu Beginn und Ende hab ich etwas mehr Blau eingestellt. Von der Stärke würde ich sie so laufen lassen, dass du ca. auf 0,5 w /Liter kommst, hängt aber aber auch von deinem Besatz ab.
AM Xenia 100
LED Philips Coral Care
Abschäumer AM Evo 1000
Strömung MP40wQD + MP10wQD
RFP Ecotech Vectra M1
Dosierpumpe GHL Doser 2.1
Versorgung ATI Essentials

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

R2306 (25.01.2017)

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 2,239 Clicks today: 4,207
Average hits: 21,697.62 Clicks avarage: 51,053.78