You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Kalamari

Intermediate

  • "Kalamari" started this thread
  • info.dtcms.flags.de

Posts: 484

Location: Köln

Occupation: Biotechnolge

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

  • Send private message

1

Sunday, May 25th 2014, 8:48pm

Wasser aus dem Mittelmeer

Zur Zeit hört man einiges über die Vorteile bei der Verwendung von natürlichem Meerwasser. Da ich direkt nach meinem Urlaub meine Vergrößerung plane überlege ich nun ob ich mir nicht direkt Wasser vom Mittelmeer mitbringe. Im Gegensatz zum Atlantik ist der Salzgehalt ja etwas höher, ansonsten sollte es sich ja eigentlich nicht von Atlantik Wasser unterscheiden. Was meint ihr? Ich würde das Wasser natürlich an einer Stelle entnehmen die mir sauber erscheint. Da ich nach Süditalien bis an die Stiefelspitze fahre sollte sich das machen lassen.

Hinsichtlich Nitrat und Phosphat kann ich ja gleich vor Ort testen.

Gruß,
Christian

This post has been edited 2 times, last edit by "Kalamari" (May 25th 2014, 8:50pm)


Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 21,999 Clicks today: 46,919
Average hits: 21,217.93 Clicks avarage: 50,511.03