Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "RedBee" (May 8th 2018, 3:35pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "RedBee" (May 8th 2018, 7:20pm)
ich leider auch nicht aber es liest sich schonmal gut bis einen Punkt den ich anmerken will damit es später nicht heißt das wusste ich nicht![]()
20KG BaliSand - würde ich ersetzen solange es noch leer ist. Sowohl den Sand als auch die Menge.
Die LichtRaster wurde ja schon angesprochen.
Bilder hochladen geht ganz gut mit "picr.de". Wenn du den Haken bei Exif setzt, dann stehen sie sich auch nach dem Upload nicht
Vllt. Kann mir jemand noch ein Tipp geben wie man zitieren kann
This post has been edited 1 times, last edit by "OskarZ" (May 10th 2018, 1:14pm)
Wächst da oben Caulerpa aufm Stein? Wäre mir persönlich zu heikel in Bezug auf Verbreitung und die Chance des ausbleichend. Oder erfüllt das nen Sinn?
This post has been edited 4 times, last edit by "NRG1337" (May 10th 2018, 5:49pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "NRG1337" (May 10th 2018, 6:07pm)
1 guests
Hits today: 7,458 | Clicks today: 18,775 |
Average hits: 22,449.61 | Clicks avarage: 52,170.85 |