You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Enemy

Trainee

  • "Enemy" started this thread
  • info.dtcms.flags.de

Posts: 120

Location: Aschaffenburg

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 13

  • Send private message

1

Monday, March 14th 2016, 1:15pm

Planung, von 60L Dennerle auf 100x40x50

Hallo Freunde,

nach sehr viel hin und her werde ich nun im April von meinem Dennerle 60L Cube auf 100x40x50 vergrössern, ich plane dazu ein Technikbecken mit 60x30x30.

Nun ergibt sich für mich gleich die erste Frage, Kauf ich bei Hornach nen Glasbecken für ca 80euro UND eine Overflow Box für ca 90 euro oder bekomme ich für die Summe von 170Euro auch schon ein Becken mit Ablaufschacht?!

Oder sogar die 3. Variante, Hornbach Becken plus sowas:

https://www.youtube.com/watch?v=UZytENJZ…ation_837272133


Meine Internetrecherche war leider nicht so ergiebig deswegen frage ich euch um Rat.


vielen vielen Dank für eure Teilnahmen!

LG Marc
Start MeWa 24.04.2015 mit:

Dennerle 60L Cube
Maxspect Razor r420r 60W 10k
Tunze 6015 1800 l/h
Eheim Skim 350
Tunze 9001 Abschäumer
Eheim Jäger 50w
Tunze Osmolator Nano

Alt genug ums besser zu wissen, jung genug um drauf zu scheissen!

Similar threads

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 37,948 Clicks today: 65,222
Average hits: 21,407.49 Clicks avarage: 50,724.66