You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Sab

Intermediate

  • "Sab" started this thread

Posts: 603

Location: Bergisch Gladbach

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 174

  • Send private message

1

Thursday, March 14th 2019, 6:09pm

Füße Unterschrank

Hallooo,
sind die Füße des Red Sea 170 vormontiert? Lassen die sich entfernen oder müssen die angeschraubt werden?
Möchte nämlich keine :-/

MonaLisa3255

Unregistered

2

Friday, March 15th 2019, 11:26am

könnten vormontiert sein- bin mir nicht ganz sicher... schau mal hier: https://www.redseafish.com/wp-content/up…EFER-German.pdf :EVERYD~16:

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

seePferd (17.03.2019)

seePferd

Intermediate

  • "seePferd" started this thread

Posts: 603

Location: Bergisch Gladbach

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 174

  • Send private message

3

Wednesday, April 3rd 2019, 12:09pm

So, Aquarium ist da und baue es gerade zusammen. Füße sind vormontiert, abgedreht bekomme ich die nicht. Hat jemand eine Idee wie ich die entfernen könnte ohne Schäden anzurichten??

MonaLisa3255

Unregistered

4

Wednesday, April 3rd 2019, 5:33pm

Keiner weiß ob die angedübelt oder geschraubt sind..... ansonsten könnte man es mit sägen versuchen- wenn sie angeschraubt sind... geht das aber nicht... Wir haben das bei unserem Reefer nie probiert. Alle die ich kenne haben sie drangelassen.
:EVERYD~16:

seePferd

Intermediate

  • "seePferd" started this thread

Posts: 603

Location: Bergisch Gladbach

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 174

  • Send private message

5

Wednesday, April 3rd 2019, 6:00pm

Hallo Marion,
mein Mann sagt auch ich sollte sie dran lassen. Hattest du unter deinem (zum Schutz des Bodens) eine Arbeitsplatte?
LG Sab

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 2,751 Clicks today: 5,480
Average hits: 21,131.28 Clicks avarage: 50,476.7