You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Rettich

Beginner

  • "Rettich" started this thread

Posts: 11

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 10

  • Send private message

1

Friday, June 23rd 2017, 11:47am

Grüner Film auf dem Wasser

Hilfe. ich habe seit ein paar Wochen den Eiweißabschäumer in Betrieb genommen. Seit kurzem habe ich ständig einen grünen Film auf dem Wasser, was vorher nicht der Fall war. Es bilden sich teilweise auch Blasen. Was kann ich da machen. Hab es schon mit Teil-Wasserwechsel probiert.

CeiBaer

Korallensammler

    info.dtcms.flags.de

Posts: 24,193

Location: Seevetal/Hamburg

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 7577

  • Send private message

2

Friday, June 23rd 2017, 11:52am

hast du einen oberflächenabsauger?

damit wird die kahmhaut dann sicher entfernt.
-


Hilfreiche Informationen von der Einrichtung
bis zum Betrieb des Beckens
-

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 12,760 Clicks today: 33,933
Average hits: 22,719.48 Clicks avarage: 52,721.4