You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

toki79

Trainee

  • "toki79" started this thread

Posts: 95

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 10

  • Send private message

1

Sunday, January 31st 2021, 4:13pm

Euphylia hat links ein Loch

Hi,

ich finde eigentlich, dass meine Euphylia gut da steht, nur von links scheint sie irgendetwas zu stören. Es sieht so aus, als würde sich der Kopf nach und nach von der linken Seite abwenden.
Könne da ein Parasit oder irgend etwas drinnen sein, was stört?

VG
Tobias
toki79 has attached the following images:
  • IMG_1343-2.jpeg
  • IMG_1344-2.jpeg

CeiBaer

Korallensammler

    info.dtcms.flags.de

Posts: 24,296

Location: Seevetal/Hamburg

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 7597

  • Send private message

2

Sunday, January 31st 2021, 4:35pm

Kann man nie gänzlich ausschließen.

Hier ist es aber das Skelett eines schon länger abgestorbenen Kopfes. Mehr ist da nicht zu erkennen. Wenn es ihr gut geht, beobachte weiter. Dort jetzt dran rumzuoperieren würde dem Tier noch mehr schaden.
-


Hilfreiche Informationen von der Einrichtung
bis zum Betrieb des Beckens
-

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

toki79 (31.01.2021)

toki79

Trainee

  • "toki79" started this thread

Posts: 95

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 10

  • Send private message

3

Sunday, January 31st 2021, 4:45pm

ok..mache ich

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 10,291 Clicks today: 28,946
Average hits: 22,735.34 Clicks avarage: 52,796.23