You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

svox

Sebastian

  • "svox" started this thread

Posts: 634

Location: München

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 4

  • Send private message

1

Saturday, March 2nd 2013, 4:23pm

Corynactis sp. 01 (Korallenanemone) vs Plerogyra discus?

Hallo,

hatte schon mal jemand eine Corynactis sp. 01 - Korallenanemone Plage? Mir kommt es so vor als wäre ich auf dem Weg dorthin da sie mittlerweile überall sind.

Heute konnte ich sogar einen Kampf beobachten:



Bei der großen bin ich mir nicht sicher was es für eine ist. Auf jeden Fall wurde die Korallenanemone sogar aus ihrer Höhle gezogen. Als ich die beiden von aneinander getrennt habe, ist sie auch sofort wieder dorthin verschwunden.

Was glaubt ihr wer hier wen angegriffen hat?


Da ich auf keinen Fall ein Experte bin, muss ich immer leicht schmunzeln wenn ich bei MW lese: "Expertentier !! Kaum gut Haltbar".

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 2,160 Clicks today: 4,078
Average hits: 21,716.05 Clicks avarage: 51,071.17