You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Andorfine

Beginner

  • "Andorfine" started this thread

Posts: 2

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

  • Send private message

1

Saturday, February 18th 2017, 5:17pm

Acanthastrea, euphyllia paraancora

Hi,

Da ich bald mit dem Besatz von LPS beginne habe mal eine Frage zu den beiden Korallen!

Wenn ich mir bei Händler ein kleinen Ableger der beiden Korallen hole wie ist das mit dem Wachstum?
Wenn der kleine Stein mit der Acanthastrea voll ist, stellt sie dann ihr Wachstum ein oder benötige ich dann einen größeren Stein?
Selbe frage bei der euphyllia, die hat ja so Äste, bildet die dort selber neue aus?

Gruß Ricardo

CeiBaer

Korallensammler

    info.dtcms.flags.de

Posts: 23,473

Location: Seevetal/Hamburg

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 7366

  • Send private message

2

Saturday, February 18th 2017, 5:25pm

beide korallen bilden ihr eigenes skelett von alleine. da musst du im grunde nicht nachhelfen.
-


Hilfreiche Informationen von der Einrichtung
bis zum Betrieb des Beckens
-

Similar threads

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 7,322 Clicks today: 10,711
Average hits: 21,678.29 Clicks avarage: 51,029.05