You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Maik

Trainee

  • "Maik" started this thread
  • info.dtcms.flags.de

Posts: 86

Location: Hagen

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 30

  • Send private message

1

Tuesday, December 20th 2016, 11:30am

Und was ist mit meiner Caulastraea?

Hallo Freunde,

scheint so als hätten einige im Moment Probleme mit ihren Caulastraeas. Vielleicht könnt ihr mir auch weiterhelfen und sagen was mit meiner los ist?

Gruß,
Maik
Maik has attached the following images:
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg

sebastian6488

Intermediate

Posts: 647

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 216

  • Send private message

2

Tuesday, December 20th 2016, 11:35am

Wie sind denn deine Wasserwerte?

Maik

Trainee

  • "Maik" started this thread
  • info.dtcms.flags.de

Posts: 86

Location: Hagen

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 30

  • Send private message

3

Tuesday, December 20th 2016, 11:47am

Die Werte sind gut nichts auffälliges. 2 Köpfe stehen voll in Farbe wie auf den Bildern zu sehen nur der 3. sieht sehr bleich aus...

sebastian6488

Intermediate

Posts: 647

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 216

  • Send private message

4

Tuesday, December 20th 2016, 12:29pm

Schleht wäre es nicht mal eine gesamt ansicht über dein becken die werte zu sehen und wie du versorgst. Lg

Maik

Trainee

  • "Maik" started this thread
  • info.dtcms.flags.de

Posts: 86

Location: Hagen

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 30

  • Send private message

5

Tuesday, December 20th 2016, 1:11pm

Ein Versorgungssystem habe ich nicht, da ich überwiegend Weiche und Anemonen habe. Alle 2 Wochen 10% Wasserwechsel mehr mache ich nicht.

Tem.: 25,1°C
Dichte: 1,2306
Kh: 6,5
Po4: 0,01
No3: 2
Ca: 420
Mg: 1340
Maik has attached the following image:
  • 55555.jpg

sebastian6488

Intermediate

Posts: 647

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 216

  • Send private message

6

Tuesday, December 20th 2016, 1:36pm

Bis auf kh fällt mir nix auf ich würde ihn aber nie unter 7.0 fallen lassen heb ihn an zwischen 7und7.5

Po4 ist fast nix meiner leigt bei 0.08 no3 bei 15 vielleicht so wenig nähroffe für die caula

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 9,287 Clicks today: 17,332
Average hits: 21,613.36 Clicks avarage: 50,945.47