You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Smilp

Teppichliebhaber

  • "Smilp" started this thread

Posts: 4,191

Occupation: ZTM

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

  • Send private message

1

Sunday, March 11th 2012, 7:19pm

Vermehrung Stichodactyla sp.

Hallo

Könnt ihr mir sagen wie sich die MinMax vermehrt?
Im Netz habe ich gelesen das sie sich teilen und auch geschlechtlich vermehren kann, die Geschlechtswahl soll wohl direkt gegeben sein.

Auf meine MinMax bildete sich seit den letzten Tagen ein "Knubbel", der definitiv vorher nicht da war und auch minimal wächst.

Was kann das sein, gehört es zur Anemone.




Grüße Sven
Fragen zu Anemonen? Kleines Anemonen 1mal1

Mark

Administrator

    info.dtcms.flags.de

Posts: 11,296

Location: Meerbusch

Occupation: Reef Builder

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 1386

  • Send private message

2

Sunday, March 11th 2012, 7:23pm

Hallo Sven,

meist teilen die sich einfach, und werfen kleine Stücke ab, die dann später groß werden.
Die geschlechtliche Vermehrung habe ich noch nie sehen können. Da entstehen dann ja auch die anderen Farbvarianten.
Denke das es bei Dir ein Teilstück ist !
Gruß Mark :2_small9:
Reefing is not a hobby, it is a PASSION!
Mein You Tube Channel

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 3,939 Clicks today: 6,550
Average hits: 21,716.53 Clicks avarage: 51,071.5