You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Racer88

Intermediate

  • "Racer88" started this thread

Posts: 643

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 62

  • Send private message

1

Sunday, February 3rd 2019, 6:58pm

wie Halterung für Ecotech bauen oder andere Lösung?

Hallo,
ich habe 3 Ecotech G4 Pro XR30 und ziehe in eine neue Wohnung. Das Becken wird dort als Raumteiler gestellt und ich möchte ungern die Seile der Aufhängung dauernd im Blick haben. Mir würden ja die BEckenrandhalterungen gefallen, nur möchte ich keine 400€ für diese DInger ausgeben.
Kennt ihr evtl eine Lösung bzw Selbstbau, mit der ich die Lampen über mein Becken bekomme?

Lg Daniel
Gruß Daniel


Licht: Giesemann Matrixx Dimtec 6x54w
Strömung: 3x Tunze 6095 New Generation an Profilux
Abschäumer: Arka ACS 120 Abschäumer
RFP: Jebao DCP 5000
Kohlefilter: Aquamedic Multireaktor M
Dosierung und Überwachung: GHL Profilux 3.1 mit GHL Dosierpumpe
Heizer: 200w Eheim Heizer

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 14,974 Clicks today: 32,729
Average hits: 22,702.83 Clicks avarage: 52,678.05