You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

detoub

Tobias Schwarz

  • "detoub" started this thread
  • info.dtcms.flags.de

Posts: 174

Location: Mainz

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 25

  • Send private message

1

Wednesday, April 11th 2018, 2:06pm

Ikea Led :d

Hi .
Ich beleuchte aktuell mit ner Sunpower 6x54Watt. Jetzt hab ich noch 4 LED Leisten von Ikea hier rumliegen :D
Jetzt meine Frage...ist es schädlich die auf blau mitlaufen zu lassen? Hätte dann such ne bessere Blauphase wenn die Sunpower aus ist.
Gruß Tobi

CeiBaer

Korallensammler

    info.dtcms.flags.de

Posts: 24,185

Location: Seevetal/Hamburg

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 7576

  • Send private message

2

Wednesday, April 11th 2018, 2:10pm

Kann man sicher machen, wenn es nicht zu lange ist. Wenn es zu negativen Erscheinungen kommt die vorher nicht waren, solltest du es aber wieder abbauen.
Hatte selbst mal ne ähnliche Lösung bei früheren Becken ohne großartige Probleme.
-


Hilfreiche Informationen von der Einrichtung
bis zum Betrieb des Beckens
-

MonaLisa3255

Unregistered

3

Wednesday, April 11th 2018, 2:10pm

gute Frage.... aber ob die tauglich sind von der Wellenlänge? keine Ahnung....willst du denn Nachts z.b. länger beleuchten?

Similar threads

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 15,664 Clicks today: 41,518
Average hits: 22,716.99 Clicks avarage: 52,706.22