You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Rene8000

Beginner

  • "Rene8000" started this thread

Posts: 3

Location: Wien

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 5

  • Send private message

1

Thursday, February 8th 2018, 2:14pm

DIY Hybrid

Hallo mein Name ist Rene und ich habe gesehen das hier einige LED Spezi's unterwegs sind!

Ich Möchte für mein 200x80 und 65 Wasserstand eine DIY Hybrid Lampe bauen! Dazu hätte ich gerne die Matrix Vollspectrum von Aqua-Grow genommen 6x vorne 6x hinten und in der mitte mochte ich meine 180w t5 erhalten!
Mein Budget liegt bei ca 1200Euro aber ein bissl was geht immer ^^
Leider finde ich zu der besagten Seite recht wenige infos bin aber auch für bessere Lösungen offen!
Optik und geräusch spielt keine Rolle da mein Becken nur von aussen eingesehen wird im oberen Bereich finden sich SPS im unteren LPS und Weiche


Ich würde mich über Wissen freuen


Liebe Grüße Rene

Similar threads

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 11,832 Clicks today: 21,249
Average hits: 22,709.38 Clicks avarage: 52,685.6