You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dein Meerwasser Forum für Nanoriffe. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

arm

Beginner

  • "arm" started this thread

Posts: 56

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 22

  • Send private message

1

Tuesday, October 20th 2015, 3:54pm

Mg Gehalt

Hi an alle
Hab mir Salz von Royal Nature gekauft
Nach paar ww hab ich sehr starken mg Anstieg gemerkt
Also referenz von Peter Gilbert gekauft gegen gemessen
Test zeigt die richtigen Mengen an(nyos)
Das frisch angerührtes Salz hat Mg gehalt von über 2100
Das erklärt meinen mg Anstieg
Hab mich mit dem Händler in Verbindung gesetzt
jetzt wurde mir geraten das wir beide uns mit dem Hersteller in Verbindung setzen
Finde aber keinen Ansprechpartner in Deutschland
Der auch deutsch spricht
Suche ich falsch?
Hab ich was übersehen

Mfg Armin

IngridR

Professional

    info.dtcms.flags.de

Posts: 1,225

Location: Harrislee

wcf.message.sidebar.activityPointsPerDay

Thanks: 244

  • Send private message

2

Tuesday, October 20th 2015, 3:58pm

Hallo Armin,

ich denke, dass es nicht deine Aufgabe ist, mit dem Hersteller Kontakt aufzunehmen. Das ist Sache des Händlers, der dir die Ware verkauft hat. Ich würde das Salz zurückgeben.

Grüße
Ingrid

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

arm (20.10.2015)

Similar threads

Social bookmarks

Counter:

HTML Editor - Full Version
Hits today: 1,724 Clicks today: 3,348
Average hits: 21,338.58 Clicks avarage: 50,621.13